مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-15سياسي

فارس استان برخورداری نیست/ لزوم نظارت بر صرف اعتبارات سفر دولت


نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: استان فارس دیگر استانی برخوردار نیست از این رو باید نگاهی ویژه ای به فارس صورت گیرد تا جزو استان های پیشران شود.

- ، آیت الله لطف الله دژکام پیش از ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه شیراز ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) بیان کرد: هفتمین سفر ریاست جمهوری به همراه هیئت دولت به استان فارس صورت گرفت و این سفر برکات قابل توجه ای برای استان فارس داشته است.

وی اضافه کرد: در سفر رییس جمهور به مرودشت با همراهی ایشان شاهد بودیم که مردم نسبت به بیان مشکلات موجود در جامعه اقدام کردند و این سفرها دارای فواید مختلفی است که این موضوع نیز از جمله فواید سفرهای استانی ریاست جمهوری است.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه ریاست جمهوری از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شد، ادامه داد: پیش تر در تهران در خصوص شیراز این موضوع مطرح می شد که فارس جزو استان های بدون مشکل یا کمتر دارای مشکل است اما واقعیت این گونه نیست بلکه مشکلات متعددی در استان فارس وجود دارد.

آیت الله دژکام خاطرنشان کرد: فارس دیگر استانی برخوردار نیست از این رو در سفر ریاست جمهوری نکاتی مطرح شد که می توان با تحقق این مصوبات استان فارس جزو استان های پیشرو در کشور شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس استان برخورداری نیست/ لزوم نظارت بر صرف اعتبارات سفر دولت

فارس استان برخورداری نیست/ لزوم نظارت بر صرف اعتبارات سفر دولت