مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-15فرهنگي

تقدیر از برندگان مسابقه طراحی کتابخانه عشایری/ جمعیت عشایر 96 درصد کم شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه مسابقه طراحی کتابخانه عشایری با حضور علیرضا مختارپور، دبیرکل کتابخانه های عمومی کشور، - آثار برگزیده و شایسته تقدیر مسابقه طراحی کتابخانه عشایری طی مراسمی با حضور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه مسابقه طراحی کتابخانه عشایری با حضور علیرضا مختارپور، دبیرکل کتابخانه های عمومی کشور، تعدادی از مدیران این نهاد و داوران این مسابقه برگزار شد.

علیرضا مختارپور در این مراسم با اشاره به ضرورت ایجاد دسترسی به کتاب و کتابخوانی به همه اقشار جامعه طی سخنانی گفت: توسعه ارائه خدمات کتاب و کتابخوانی به همه اقشار مختلف کشور در هر قسمت از این سرزمین چهار فصل که دارای دشت ها و کوه ها، رودها و اقلیم متنوع است، یکی از اهداف نهاد کتابخانه های عمومی است و نظام این وظیفه را دارد تا در جهت ایجاد عدالت فرهنگی، دسترسی به کتاب و کتابخوانی را برای تمام مردمان کشور فراهم کند.

ضرورت تامین نیازهای فرهنگی جامعه عشایریوی در ادامه به چالش های پیش روی زندگی عشایر اشاره کرد و گفت: بررسی آمار موجود از جمعیت عشایر در کشور طی سالیان اخیر نشان داده که متاسفانه به دلیل برخی مشکلات معیشتی و یا عدم رسیدگی، جمعیت عشایر رو به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از برندگان مسابقه طراحی کتابخانه عشایری/ جمعیت عشایر 96 درصد کم شده است

تقدیر از برندگان مسابقه طراحی کتابخانه عشایری/ جمعیت عشایر 96 درصد کم شده است