مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 مهر 1400 ساعت 06:102021-10-15حوادث

گشت ارشاد؛ غایبِ تبلیغاتِ هفته نیروی انتظامی


  اگر گشت ارشاد کار خوبی می کند که دختر 20 ساله را که سرخوش و شاد از کوه برگشته به زور سوار ون می کند و به خیابان وزرا می برد اعلام کنید و به این خدمات ویژه که هیچ جا دنیا وجود ندارد مگر آن که طالبان در افغانستان دوباره راه بیندازد ببالید و یک روز از از روزهای .

-   اگر گشت ارشاد کار خوبی می کند که دختر 20 ساله را که سرخوش و شاد از کوه برگشته به زور سوار ون می کند و به خیابان وزرا می برد اعلام کنید و به این خدمات ویژه که هیچ جا دنیا وجود ندارد مگر آن که طالبان در افغانستان دوباره راه بیندازد ببالید و یک روز از از روزهای هفته را هم به نام گشت ارشاد می گذاشتید و اگر کار بدی است چرا تصویر پلیس در ذهن مردم یا دست کم بخشی از نسل جوان مخدوش و برای تلویزیون من و تو خوراک تصویری تهیه شود؟ عصر ایران؛ مهرداد خدیر- امروز آخرین روز از هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

17 تا 23 مهر به عنوان هفته نیروی انتظامی یا پلیس نام گذاری و برای امسال شعار پلیس هوش مند، امنیت پایدار انتخاب شده است.

امنیت، از آن مقولات است که تا نباشد، قدر دانسته نمی شود و خود اول بار مفهوم امنیت را در سفر 12 سال پیش به هرات افغانستان دریافتم که بیم داشتیم پیاده در خیابان قدم بزنیم و از مرز دوغارون که گذشتیم و وارد خاک ایران شدیم حس دیگری داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت ارشاد؛ غایبِ تبلیغاتِ هفته نیروی انتظامی

گشت ارشاد؛ غایبِ تبلیغاتِ هفته نیروی انتظامی