مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-14سياسي

سرانجام رییس جمهور به کارخانه آزمایش رفت


با بازدید رییس جمهور، به نظر می رسد بعد از 16 سال سوءمدیریت مداوم و بر زمین زدن تولید لوازم خانگی در کشور، روزهای روشنی در انتظار آزمایش باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرانجام پس از 16 سال از واگذاری پرحرف و حدیث کارخانه آزمایش، پس از تلاش های مداوم رسانه ای، رییس جمهور به کارخانه آزمایش رفت تا از نزدیک در جریان این ضایعه بزرگ بر پیکره تولید و اقتصاد کشور قرار بگیرد.

آیت الله رییسی پس از ورود به استان فارس در سخنان کوتاهی در فرودگاه شیراز اعلام کرد: هیئت اعزامی قبل از سفر مشکلات استان را بررسی کرده و جلساتی برای ارائه پیشنهادات استان تشکیل شده است و پس از آن مستقیم راهی شهرستان مرودشت شد و در اولین اقدام از کارخانه آزمایش بازدید.

کارخانه آزمایش پس از ارج، با سابقه ترین تولید کننده لوازم خانگی کشور بود که تا اوایل دهه هشتاد رونق داشت.

کیفیت بالای محصولات تولیدی این کارخانه سبب شده بود برند آزمایش با وجود رقابت نابرابر با محصولات وارداتی، همچنان جای خود را در میان مصرف کنندگان داشته باشد و حتی محصولات خود را بازارهای خارجی صادر کند، اما اجرای نادرست سیاستهای پیگیری خواهد کرد.

کوروش زارعی از ورود مدعی العموم و بررسی اسناد توسط کارشناسان مجرب قضایی خبر داد و تاکید کرد در صورت اثبات تخلف یا کوتاهی، هیچ مماشاتی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام رییس جمهور به کارخانه آزمایش رفت

سرانجام رییس جمهور به کارخانه آزمایش رفت