مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 10:102021-10-14اقتصادي

آزادی 20 زندانی جرایم غیر عمد خوزستان با کمک خیرین


مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی خوزستان از آزادی 20 زندانی جرایم غیر عمد به همت خیرین استان خوزستان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی خوزستان از آزادی 20 زندانی جرایم غیر عمد به همت خیرین استان خوزستان خبر داد.

پژمان پروین در آیین آزادی زندانیان جرایم غیر عمد خوزستان اظهار کرد: با پیگیری ستاد دیه خوزستان و کمک خیرین و نیکوکاران، 20 زندانی جرائم غیر عمد زندان های استان آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل زندان های خوزستان، وی افزود: این تعداد زندانی حدود 16 میلیارد و 800 میلیارد تومان بدهی و دیون مالی غیر عمد داشتند که ستاد دیه با کمک 650 میلیون تومانی خیران، قبول اعسار در مراجع قضایی، تسهیلات ستاد دیه کشور و اخذ تخفیف از شکات، اقدام به آزادی این افراد از زندان ها کرد.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی خوزستان با تقدیر از تلاش های مدیریت ستاد دیه استان و کشور، از خیران و نیکوکاران نیز برای کمک به ستاد دیه و آزادی زندانیان تقدیر کرد.

حجت الاسلام قدرت هاشم نیا مدیرعامل ستاد دیه خوزستان نیز در این آیین با بیان اینکه جرایم مالی و پس از آن مهریه بیشترین موجودی زندانی جرایم غیرعمد را به خود اختصاص داده اند، گفت: هم اینک حدود 256 زندانی جرایم غیر عمد در زندان های استان خوزستان حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 20 زندانی جرایم غیر عمد خوزستان با کمک خیرین

آزادی 20 زندانی جرایم غیر عمد خوزستان با کمک خیرین