مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 12:302021-10-13سياسي

جوابیه سازمان انتقال خون درباره خرید 750 هزار کیسه خون فیلتردار


متعاقب اطلاع سازمان از احتمال اختلاف محاسبات ارزی و طرح موضوع در مراجع مربوط مطالبات شرکت مذکور در سازمان بلوکه و مراتب با همکاری مراجع حقوقی و قانونی در حال پیگیری است.

- متعاقب اطلاع سازمان از احتمال اختلاف محاسبات ارزی و طرح موضوع در مراجع مربوط مطالبات شرکت مذکور در سازمان بلوکه و مراتب با همکاری مراجع حقوقی و قانونی در حال پیگیری است.

سازمان انتقال خون ایران درباره انتشار خبری در خصوص مسائل مرتبط با خرید 750 هزار عدد کیسه خون فیلتردار و واکنش های مختلف توسط رسانه ها و خبرگزاری ها در جهت تنویر افکارعمومی جامعه توضیحاتی را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سازمان انتقال خون درباره موضوع انتشار این خبر در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به انتشار خبر مورخ 20 مهر 1400 در رسانه ها، در خصوص مسائل مرتبط با خرید 750 هزار عدد کیسه خون فیلتردار و واکنش های مختلف توسط رسانه ها و خبرگزاری ها، لازم دانستیم به جهت تنویر افکار عمومی جامعه، توضیحات لازم را به محضر مردم شریف ایران که سرمایه های اصلی سازمان انتقال خون هستند اعلام کنیم.

سازمان انتقال خون ایران در طول 47 سال خدمت حیات بخش به بیماران، همیشه محلی قابل اعتماد و اطمینان برای مردم نوعدوست بوده است و برای حفاظت از این حس وفاداری دوسویه، عملکردی سالم، قانون مدار و شفاف را در رویه های ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه سازمان انتقال خون درباره خرید 750 هزار کیسه خون فیلتردار

جوابیه سازمان انتقال خون درباره خرید 750 هزار کیسه خون فیلتردار