مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-13سياسي

تلاش های نیروی انتظامی برای تحقق امنیت پایدار در جامعه ستودنی است


معاون معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه تلاش های نیروی انتظامی برای تحقق امنیت پایدار در جامعه ستودنی است، گفت: حقیقتا حضور پلیس در جامعه مایه آرامش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرگیر است و پلیس برای پیشگیری های کرونایی و در راستای محدودیت های برنامه ریزی شده به صورت شبانه روز پای کار بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام به ماموریت اربعین حسینی و تلاش پلیس اشاره کرد و گفت در اربعین امسال با توجه به محدودیت های از سوی عراق و حضور خارج از برنامه عاشقان حسینی در مرز مهران و نبود زیرساخت های لازم، سعه صدر و خدمات پلیس در مرز مهران، قابل ستایش بود و با حضور نیروی انتظامی و سایر دستگاه های خدمات رسانی، هیچ گونه مشکلات امنیتی در اربعین امسال پیش نیامد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع ترافیک اشاره کرد و گفت: مبحث ترافیک به یک معضل در کل دنیا مبدل شده است.

وی گفت: کاهش میزان تصادفات و تلفات رانندگی در کشور نیازمند عزم ملی است و همه باید نقش خود را برای کاهش آن در سطح جامعه ایفا کنند.

فتاحی یادآور شد: با اقدامات خوب پلیس و دستگاه های دخیل در امر ترافیک، شاهد کاهش تصادفات فوتی، خسارتی و جرحی هستیم اما می طلبد همه دستگاه ها در راستای کاهشی شدن این آمارها با پلیس، همکاری پیش از پیش داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش های نیروی انتظامی برای تحقق امنیت پایدار در جامعه ستودنی است

تلاش های نیروی انتظامی برای تحقق امنیت پایدار در جامعه ستودنی است