مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-12سياسي

رزمایش آسمان ولایت فرصت خوبی برای محک توانمندی خلبانان جوان است


جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: برگزاری رزمایش مدافعان آسمان ولایت فرصت خوبی برای محک توانمندی خلبانان جوان هواپیماهای باسرنشین و بدون سرنشین است.

- ، امیر مهدی هادیان جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه ر زمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 1400، با اشاره به نقش نیروی هوایی ارتش در این رزمایش مشترک گفت: در سناریو رزمایش، نیروی هوایی به عنوان نیروی نارنجی و حمله ور عمل خواهد کرد و ماموریت دارد با کلیه امکانات و تجهیزات در اختیار اعم از هواپیماهای باسرنشین و بدون سرنشین در این رزمایش شرکت کند.

وی افزود: هواپیماها و پرنده های شکاری ما شامل جنگنده ها اف -14، میگ -29، اف -7 و هواپیمای تانکر و شنود الکترونیکی نهاجا و هواپیماهای بدون سرنشین شامل پهپادهای جنگالی و رزمی به همراه مجموعه هواپیماهای بدون سرنشین از مجموعه نیروی هوافضای سپاه و نیروی پدافند ارتش در این رزمایش شرکت خواهند کرد.

جانشین نیروی هوایی ارتش تاکید کرد: ماموریت ما به عنوان نیروی مهاجم و طرح ریزی بر مبنای سناریو واقعی است که در شرایط واقعی رزم پرنده های باسرنشین و بدون سرنشین به صورت انبوه به سمت مناطق حساس و حیاتی حمله کنند و در مقابل، نیروهای آبی باید در برابر آنها دفاع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش آسمان ولایت فرصت خوبی برای محک توانمندی خلبانان جوان است

رزمایش آسمان ولایت فرصت خوبی برای محک توانمندی خلبانان جوان است