مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 07:202021-10-12ورزشي

امضای تفاهمنامه فدراسیون دانشگاهی با فدراسیون شطرنج


تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و فدراسیون شطرنج به امضا رسید.

- و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، دو فدراسیون شطرنج و ورزش های دانشگاهی با حضور روسای خود یعنی حسن تامینی و هادی بشیریان یک تفاهمنامه همکاری را امضا کردند.

توسعه و ترویج رشته شطرنج در جامعه به ویژه در بین دانشگاهیان و بهبود شرایط کمی و کیفی فعالیت های ورزشی در بخش های همگانی و قهرمانی، فنی، علمی، آموزشی و فرهنگی مشترک با استفاده از ظرفیت ها و توانایی های دو فدراسیون در این تفاهمنامه پیش بینی شده است.

علاوه بر تامینی و بشیریان، در این نشست شادی پریدر نایب رییس فدراسیون شطرنج، ابراهیم زاده معاون مرکز آموزش علمی کاربردی فدراسیون شطرنج و کریمی مسئول امور مسابقات فدراسیون دانشگاهی حضور داشتند.

در این تفاهم نامه تلاش برای ایجاد شرایط لازم به منظور انجام فعالیت های مشترک ورزشی، همکاری و مساعدت در زمینه تربیت و آموزش نیروی انسانی، حمایت و ایجاد بستر مناسب برای راه اندازی و ارائه ورزش شطرنج در دانشگاه ها و بخش های آموزش عالی و مساعدت در زمینه پیاده سازی آیین نامه آموزش، استعدادیابی و برگزاری رویدادهای دانشجویی فدراسیون شطرنج در حوزه همگانی و قهرمانی با همکاری دو فدراسیون به امضا رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهمنامه فدراسیون دانشگاهی با فدراسیون شطرنج

امضای تفاهمنامه فدراسیون دانشگاهی با فدراسیون شطرنج