مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 19:402021-10-11سياسي

سازمان ملل مشارکت ملت عراق در انتخابات را ستود


دبیرکل سازمان ملل مشارکت زنان و مردان عراق در انتخابات و عزم و اراده آنها برای شنیده شدن صدایشان از طریق صندوق های رای را ستود.

- دبیرکل سازمان ملل مشارکت زنان و مردان عراق در انتخابات و عزم و اراده آنها برای شنیده شدن صدایشان از طریق صندوق های رای را ستود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استفان دوجاریک سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در بیانیه ای اعلام کرد که آنتونی گوترش دبیرکل سازمان ملل از حضور زنان و مردان عراق در انتخاباتی که در تاریخ دهم اکتبر برگزار شده است و همچنین تصمیم آنها برای رساندن صداها و پیام هایشان از طریق صندوق های رای تمجید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازموازین نیوز، در این بیانیه آمده است: دبیرکل از همه مقامات و احزاب عراقی خواست با صبر و حوصله به برنامه انتخاباتی احترام بگذارند تا کمیسیون عالی مستقل انتخابات نتایج خود را ارائه دهد و هرگونه اختلافات انتخاباتی را که ممکن است از مجاری قانونی قابل اجرا است، حل کرده و از طریق تشکیل دولت در اسرع وقت، فرایند انتخاباتی را تکمیل کنند .

در ادامه بیانیه آمده که مقامات ذی ربط انتخاباتی و امنیتی برای اطمینان از تضمین برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام و تا حد زیادی مسالمت آمیز تلاش زیاد کردند و همین عامل باعث شد تا ملت عراق هم برای اصلاح و تحقق آینده بهتر تلاش کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل مشارکت ملت عراق در انتخابات را ستود

سازمان ملل مشارکت ملت عراق در انتخابات را ستود