مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 17:152021-10-11سياسي

برنامه های 13 آبان در دو بخش تبیینی و میدانی برگزار می شود


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: فریاد مرگ بر آمریکا و مقاومت ملت آزاده ایران، تبدیل به الگویی برای همه ملت های مظلوم دنیا شده است.

- قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: فریاد مرگ بر آمریکا و مقاومت ملت آزاده ایران، تبدیل به الگویی برای همه ملت های مظلوم دنیا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین اشجری قائم مقام این شورا در جلسه هماهنگی بزرگداشت مراسم یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با تبریک حلول ماه ربیع الاول و میلاد فرخنده نبی مکرم اسلام (صل الله علیه و آله و سلم) و همچنین ولادت امام صادق (علیه السلام) گفت: در آستانه یوم الله13 آبان قرار داریم؛ روزی که یادآور سه رخداد بزرگ در سه مقطع از تاریخ است و وجه مشترک آن مبارزه با ظلم و استکبار است.

سال 1343 تبعید امام خمینی (رحمت الله علیه)، سال 1357 شهادت جمعی از دانش آموزان و سال 1358 تسخیر لانه جاسوسی که معمار کبیر انقلاب اسلامی از آن به عنوان انقلاب دوم نام بردند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: اگر چه این سه رخداد، در سه مقطع مختلف تاریخی اتفاق افتاده است، اما یک وجه مشترک دارد که مبارزه در برابر زورگویی، زیاده خواهی و استکبار جهانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های 13 آبان در دو بخش تبیینی و میدانی برگزار می شود

برنامه های 13 آبان در دو بخش تبیینی و میدانی برگزار می شود