مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 14:402021-10-11سياسي

مرکز مبادله امانات البرز در چهارباغ به بهره برداری رسید


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: مرکز مبادله امانات استان البرز در شهرک ابریشم چهارباغ با حضور معاون وزیر ارتباطات به بهره برداری رسید.

- علی حدادی در حاشیه بهره برداری از مرکز تجزیه مبادلات امانات پستی استان البرز در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: امروز مرکز مبادله امانات استان البرز و رونمایی از 35 دستگاه خودرو ویژه ارسال مرسولات پستی در منطقه شهرک ابریشم شهرستان چهارباغ با حضور سبحانی فر معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: بر همین اساس روزانه 3 تا 4 هزار مرسوله وارد این مرکز می شود و ظرفیت 50 هزار مرسوله را دارا است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس بیان کرد: بهره برداری از این مرکز تجزیه مبادلات و امانات پستی البرز در چهارباغ از جمله اقدامات اساسی در راستای تکمیل دولت الکترونیک است، چراکه امروز اقتصاد ما به فناوری و اطلاعات به روز نیاز دارد.

وی تصریح کرد: مردم از مسئولان انتظار خدمت رسانی صادقانه، به موقع و درست دارند، چراکه یکی از وظایف اصلی پست امانت داری است.

حدادی خاطرنشان کرد: از تمام کارکنان پست استان البرز به ویژه شهرستان های غرب استان البرز قدردانی می کنم، چراکه به وظایف خود به نحو شایسته ای عمل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز مبادله امانات البرز در چهارباغ به بهره برداری رسید

مرکز مبادله امانات البرز در چهارباغ به بهره برداری رسید