مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 13:252021-10-11سياسي

مراسم یوم الله 13 آبان به شکل با شکوه در سراسر کشور برگزار می شود


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به تعطیل ناپذیری مراسم یوم الله 13 آبان گفت: بزرگداشت این روز بیادماندنی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به شکل با شکوه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام مجتبی اشجری، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جلسه هماهنگی بزرگداشت مراسم یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با و استکبار است و مبارزه و ایستادگی در برابر زیاده خواهی زورگویان که امروز مظهر آن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است، موجب اقتدار، عزت و بالندگی ملت بزرگ ایران شده است.

فریاد مرگ بر آمریکای ملت آزاده ایران، تبدیل به الگویی برای همه ملت های مظلوم دنیا شده است قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان این که ملت بزرگ  ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 4 دهه با همین روحیه مقاومت و استکبار ستیزی، علیه استکبار جهانی ایستادگی می کند، خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی است و فریاد مرگ بر آمریکای ملت آزاده ایران، تبدیل به الگویی برای همه ملت های مظلوم و آزاده دنیا شده است.

وی اضافه کرد: سالها دشمنی مستمر آمریکا علیه مردم ایران، با توطئه های گوناگون، دسیسه های متعدد و تحریم های ظالمانه، بزرگترین گواه بر بالند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم یوم الله 13 آبان به شکل با شکوه در سراسر کشور برگزار می شود

مراسم یوم الله 13 آبان به شکل با شکوه در سراسر کشور برگزار می شود