مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-11فناوري

6 لوازم جانبی برای تلفن همراه که هر روز از آنها استفاده خواهید کرد


لوازم جانبی مختلفی برای تلفن همراه وجود دارد که بسته به نیاز و علاقه ای که به تجهیزات دیجیتال دارید، می توانید آنها را تهیه کنید و به صورت روزانه از آنها استفاده کنید.

- لوازم جانبی مختلفی برای تلفن همراه وجود دارد که بسته به نیاز و علاقه ای که به تجهیزات دیجیتال دارید، می توانید آنها را تهیه کنید و به صورت روزانه از آنها استفاده کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام دیجی کالا، ما در این نوشته تلاش کرده ایم برخی از پرکاربردترین آنها را لیست کنیم.

با ما همراه باشید.

1.

ایرپاد (Ear Buds) یکی از وسایل جانبی اصلی گوشی های همراه را حتما می شناسید و در هنگام خرید گوشی ها، بی آن که هزینه جداگانه ای برای آن پرداخت کنید، تهیه کرده اید؛ بله، هدفون های سیم دار که برای مدت هاست که با نسخه های جدید بی سیم جایگزین شده اند و برخی از آنها با نام ایرپاد شناخته می شوند.

این نوع از هدفون های بی سیم معمولا به باتری نیاز دارند و باید شارژ شوند، با بلوتوث فعال می شوند و برای تماس تلفنی و گوش دادن به موسیقی و در کل صدا مناسب اند.

مدل های مختلفی از ایرپادها وجود دارد و هر نوع برندی را که تهیه می کنید، سعی کنید اصل آن را خریداری کنید.

اما توصیه ما به شما خرید جدیدترین مدل ایرپاد سامسونگ است که امکان تهیه و خرید آن با قیمت مقرون به صرفه را از نمایندگی ها دارید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 لوازم جانبی برای تلفن همراه که هر روز از آنها استفاده خواهید کرد

6 لوازم جانبی برای تلفن همراه که هر روز از آنها استفاده خواهید کرد