مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 06:302021-10-11سياسي

اجازه فتنه گری و ماجراجویی به کشورهای سلطه گر نمی دهیم


دست کشورهای همسایه را در جهت همکاری و ایجاد امنیت پایدار می گیریم و اجازه فتنه گری در منطقه به کشورهایی نظیر آمریکا را نمی دهیم.

- احمد وحیدی صبح امروز (19 مهرماه) در آیین تکریم و معارفه استاندار هرمزگان، افرود: کرامت دولت اسلامی و ذلت دولت کفر و نفاق همگی نشان دهنده حرکت درست و بر پایه تقوا دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه انسجام و همدلی در هرمزگان مثال زدنی و جای تقدیر دارد و وحدت شیعه و سنی در هرمزگان ستودنی و رمز تمامی موفقیت هاست، خاطرنشان کرد: هرمزگان استانی مهم و استراتژیک است و وجود تنگه مهم و حیاتی تنگه هرمز و یکی از موقعیت های حساس و مهم بین المللی است.

وحیدی با اشاره به اینکه وجود 14 جزیره خاص و با پتانسیل هرمزگان را دارای جایگاهی مهم در اذهان قرار داده است، تصریح کرد: ظرفیت کشاورزی، آبزی پروری و به طور کلی اقتصاد دریا محور هرمزگان را در پیشانی این برنامه مهم قرار داده است.

وی با بیان اینکه شکل گیری تمدن در کنار دریا و اهمیت اقتصادی آن هرمزگان را استانی کلیدی و حیاتی کرده است، عنوان کرد: ایزایکو بزرگترین صنعت کشتی سازی کشور را به خود اختصاص داده و باید کمی همتمان را برای توسعه آن بیشتر کنیم.

وزیر کشور با اشاره به اینکه پالایشگاه ستاره نفت خلیج فارس نماد شکست تحریم کشورمان است، خاطرنشان کرد: با وجود این پالایشگاه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه فتنه گری و ماجراجویی به کشورهای سلطه گر نمی دهیم

اجازه فتنه گری و ماجراجویی به کشورهای سلطه گر نمی دهیم