مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-10ورزشي

دبه عنایتی در قرارداد فروش هوادار به یک هلدینگ؟!


در صورتی که عنایتی بخواهد زیر قول و قرارهایش با هلدینگ مذکور و مدیرانش بزند علاوه بر اتفاقات احتمالی حقوقی، باید به دنبال مدیرعامل دیگری باشد.

- بعد از صعود تیم تهرانی هوادار به لیگ برتر با مالکین غلامرضا عنایتی، زمزمه هایی مبنی بر فروش این باشگاه توسط رضا عنایتی که هم سرمربی بود و هم اینکه به نوعی مالکیت باشگاه را در اختیار داشت به گوش می رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در همان زمان عنوان شد که شاید باشگاه سایپا که به لیگ دسته اول سقوط کرده بود امتیاز این باشگاه را بخرد، اما قیمت بالایی که از سوی مدیران هوادار اعلام شد باعث شد تا نه تنها باشگاه سایپا، بلکه چند باشگاه دسته اولی هم که قصد خرید امتیاز لیگ برتری این باشگاه را داشتند عقب نشینی کنند.

این موضوع در نهایت باعث شد تا عنایتی که می دید باشگاهش در این شرایط خریدار قابل توجه و دست به نقدی ندارد تصمیم به حضور در لیگ برتر بگیرد.

در همین راستا مذاکراتی هم با برخی از شرکت ها انجام شد تا اسپانسری هوادار را در لیگ برتر به عهده بگیرند، اما در نهایت یک هلدینگ بخش خصوصی وارد عمل شد تا امتیاز هوادار را بخرد؛ و البته با این شرط که حتما باید خود رضا عنایتی سرمربیگری این تیم را در لیگ برتر به عهده بگیرد! در هفته گذشته و بعد از چندین دور مذاکرات فشرده، در نهایت عنایتی با مدیران این هلد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبه عنایتی در قرارداد فروش هوادار به یک هلدینگ؟!

دبه عنایتی در قرارداد فروش هوادار به یک هلدینگ؟!