مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 08:402021-10-10اجتماعي

آلودگی شدید هوای اراک و شازند در پی اورهال پالایشگاه


آغاز اورهال پالایشگاه شازند آلودگی شدیدی را به راه انداخته است.

- رییس امور آزمایشگاه های اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: آغاز اورهال پالایشگاه شازند آلودگی شدیدی را به راه انداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، علیرضا محرابیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آلودگی هوای روزهای اخیر که ویدئوی آن در فضای مجازی دست به دست می شود، اظهار کرد: ویدئوهای منتشر شده در فضای مجازی مربوط به پالایشگاه شازند است که مشغول اورهال است.

وی با اشاره به اینکه واحدهای مختلف پالایشگاه در حال اورهال است، افزود: هر روز پالایشگاه به محیط زیست اعلام می کند که کدام واحد برای اورهال خاموش می شود و این خاموشی و اورهال باعث خروج دود شدید از دودکش های پالایشگاه می شود که در واقع کاری هم نمی توان کرد چراکه این صنعت بزرگ باید بروزرسانی شود.

محرابیان با بیان اینکه اورهال پالایشگاه یک هفته ادامه دارد، افزود: مسلما اگر وزش باد به سمت اراک باشد این آلودگی مستقیما وارد اراک می شود و کیفیت هوا نیز در وضعیت ناسالم قرار می گیرد.

رییس امور آزمایشگاه های اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی با اشاره به اینکه دیروز و امروز هوای اراک در شرایط سالم قرار داشت، گفت: براساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای استان، متوسط شاخص کیفیت هوای اراک در 24


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی شدید هوای اراک و شازند در پی اورهال پالایشگاه

آلودگی شدید هوای اراک و شازند در پی اورهال پالایشگاه