مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-10اجتماعي

تهیه 50 ویلچر از طریق کمپین جمع آوری در بطری اردبیل


مسئول کمپین جمع آوری در بطری پلاستیکی اردبیل از تهیه 50 ویلچر به وسیله این کمپین و اهدای آن به بیماران نیازمند خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مسئول کمپین جمع آوری در بطری پلاستیکی اردبیل از تهیه 50 ویلچر به وسیله این کمپین و اهدای آن به بیماران نیازمند خبر داد.

حسن صادقی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با همکاری و تلاش های مردم نوع دوست توانسته ایم تعداد 49 دستگاه ویلچر ساده، یک دستگاه ویلچر برقی، یک دستگاه یخچال و یک دستگاه ماشین لباس شویی تهیه و به نیازمندان اهدا کردیم.

وی با بیان اینکه برای تهیه هر دستگاه ویلچر حدوداً 180 تا 200 کیلوگرم در بطری موردنیاز است، تصریح کرد: شناسایی نیازمندان و اهدا از طریق معرفی همراهان کمپین انجام می شود و علاوه بر معرفی، از طرف کمپین تحقیقات میدانی و محلی هم صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه این کمپین از اوایل سال 1394 در اردبیل کار خود را شروع کرد، افزود: هدف اولیه کمپین تفکیک زباله در مبدأ جهت فرهنگ سازی بازیافت بوده و اهداف نهایی کمپین فعالیت انسان دوستانه در جهت کمک به معلولان نیازمند جامعه و کمک به محیط زیست است.

به گفته صادقی، کمپین و اعضای آن بدون هزینه یک ریال صرفاً با استفاده از مواد دورریز بسیار مختصر که اصلاً به چشم نمی آید، توانستند کارهای بزرگ انجام دهند و جالب آنکه در بطری قبل از فعالیت و آشنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه 50 ویلچر از طریق کمپین جمع آوری در بطری اردبیل

تهیه 50 ویلچر از طریق کمپین جمع آوری در بطری اردبیل