مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 11:402021-10-09سياسي

تمدید مهلت ارسال آثار به پنجمین دوره مسابقه ملی عکس «آن سوی واقعه»


دبیر پنجمین دوره مسابقه ملی عکس «آن سوی واقعه» از تمدید مهلت ارسال آثار به این مسابقه خبر داد.

- تمدید مهلت ارسال آثار به پنجمین دوره مسابقه ملی عکس آن سوی واقعه ایسنا/خوزستان دبیر پنجمین دوره مسابقه ملی عکس آن سوی واقعه از تمدید مهلت ارسال آثار به این مسابقه خبر داد.

مریم جویدراوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در سراسر کشور و همچنین برگزاری محدود راهپیمایی اربعین حسینی در کشور عراق و مرزهای ایران و به علت استقبال و تماس عکاسان سراسر کشور با دبیرخانه این مسابقه مهلت ارسال آثار تا 30 مهر 1400 تمدید شد.

وی اضافه کرد: همچنین براساس تصمیم کمیته برگزاری مسابقه ملی عکس آن سوی واقعه ، عکاسان علاقه مند می توانند با ارسال حداکثر20 فریم تک عکس و حداکثر 2 مجموعه عکس در مسابقه شرکت کنند.

سرپرست معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و دبیر پنجمین دوره مسابقه ملی عکس، ادامه داد: علاقه مندان می توانند عکس های خود را به ایمیل مسابقه به آدرس a.

vagheh@gmail.

com ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنجمین دوره مسابقه ملی عکس آن سوی واقعه با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز و شورای اسلامی شهر اهواز در سه بخش تک عکس، مجموعه عکس و عکس های موبایلی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال آثار به پنجمین دوره مسابقه ملی عکس «آن سوی واقعه»

تمدید مهلت ارسال آثار به پنجمین دوره مسابقه ملی عکس «آن سوی واقعه»