مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-09اقتصادي

200 هزار مسکن کارگری در دستور کار


براساس این تفاهم نامه کلیه فرآیندهای خرید مصالح ساختمانی از طریق اتصال سامانه جامع مسکن اتاق تعاون ایران به سامانه وزارت راه و شهرسازی انجام خواهد شد.

- وزیر راه و شهرسازی و رییس اتاق تعاون ایران دو تفاهم نامه همکاری برای تامین مصالح ساختمانی ارزان برای 300 هزار واحد مسکونی و احداث 200 هزار واحد مسکونی برای خانواده های کارگری و بخش تعاون کشور را امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، امروز در حاشیه شورای عالی مسکن که با حضور رییس جمهور تشیکل شد، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و بهمن عبداللهی رییس اتاق تعاون ایران، دو تفاهم نامه همکاری برای تامین مصالح ساختمانی ارزان برای 300 هزار واحد مسکونی و احداث 200 هزار واحد مسکونی برای خانواده های کارگری و بخش تعاون کشور را امضا کردند.

براین اساس، با توجه به اجرای طرح های حمایت تامین مسکن توسط وزارت راه و شهرسازی و به منظور کاهش قیمت تمام شده مسکن و تسهیل و تسریع دسترسی به مصالح ساختمانی مورد نیاز و تامین مصالح ساختمانی ارزان برای 300 هزار واحد مسکونی براساس نیازهای اعلامی وزارت راه و شهرسازی به تفکیک حجم، استان و زمان مورد نیاز در طرح های مسکن حمایتی، یک تفاهم نامه همکاری در خصوص استفاده از امکانات بنگاه ها، شرکت ها و تولیدکننده های مصالح ساختمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 هزار مسکن کارگری در دستور کار

200 هزار مسکن کارگری در دستور کار