مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 08:202021-10-09سياسي

برنامه های دانش محور، رکن اساسی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک


رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، گفت: با توجه به شرح وظایف، ‏رویکردها و ماموریت هایی که سازمان برای تحقق آنها تأسیس شده، برنامه های پژوهشی و دانش محور رکن ‏اصلی آن را تشکیل می دهند.

- ‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری‬ مهر‬ به نقل از‬ روابط عمومی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، علیرضا حاجیان زاده، صبح امروز در نشست شورای اداری این سازمان که به مناسبت آغاز هفته ملی کودک برگزار شد، گفت: استانداردسازی ها و تدوین نظام معیار برای مهدهای کودک و پیش دبستانی ها به عنوان مهمترین وظیفه سازمان که در اساسنامه از آن با ‏عنوان نظام جامع تعلیم و تربیت کودک یاد شده، به کار تحقیقاتی و مطالعاتی نیازمند است.

‏ ‏ او اظهار داشت: با تدوین نظام جامع تعلیم و تربیت کودک، شیوه نامه ها و محتوای آموزشی لازم برای برپایی ‏دوره ها و کارگاه های تبادل تجربیات و توانمندسازی نیروهای انسانی، طراحی و ابلاغ می شود.

‏ این محقق در حوزه تعلیم و تربیت کودک، ادامه داد: تعیین شاخص ها برای احراز صلاحیت ها و شایستگی های مربیان و کارکنان و به طورکلی چگونگی استقرار نظام تربیت مربی کودک سایر طرح های در دست اقدام سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک را تشکیل می دهند.

‏ وی اضافه کرد: کمک به نقش آفرینی و توانمندسازی خانواده ها با برگزاری دوره های تربیت کودک و ارائه آموزه های کارآمد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دانش محور، رکن اساسی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک

برنامه های دانش محور، رکن اساسی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک