مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 14:352021-10-07سياسي

سه خصلت انسان مومن از منظر امام رضا(ع)


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) به سه خصلت انسان مومن از منظر امام رضا(ع) اشاره و اظهار کرد: این سه خصلت، سنتی از پروردگار و سنتی از پیامبر و سنتی از امام است.

- ایسنا/گیلان دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) به سه خصلت انسان مومن از منظر امام رضا(ع) اشاره و اظهار کرد: این سه خصلت، سنتی از پروردگار و سنتی از پیامبر و سنتی از امام است.

آیت الله رضا رمضانی در مراسم عزاداری سالروز شهادت امام رضا(ع) که به همت هیئت متوسلین به ائمه اطهار(ع) در حرم مطهر حضرت فاطمه اخری(س) خواهر امام رشت برگزار شد، گفت: انسان باید فهم خود از اهل بیت(ع) را عرضه کند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه ما نباید دین را از خودمان تفسیر کنیم بلکه باید با تکیه به قرآن و عترت سخن بگوییم، افزود: متاسفانه بعضی افراد، حرف هایی می زنند که هیچ مستند دینی ندارد.

وی به انحرافات دوره امام رضا(ع) اشاره و تصریح کرد: یکی از انحرافات دوره امام رضا(ع) غلو در گفتار بود؛ البته ائمه همواره غلوها و تعریف و تمجیدها را نهی می کردند.

آیت الله رمضانی با خطرناک خواندن رواج تملق گویی و چاپلوسی در جامعه، تاکید کرد: انسان باید از این رذائل فاصله بگیرد و به دنبال اصلاح خود باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه خصلت انسان مومن از منظر امام رضا(ع)

سه خصلت انسان مومن از منظر امام رضا(ع)