مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 21:052021-10-06سياسي

انسان و جامعه پایبند به احکام اسلامی عزتمند می شود


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با تأکید بر ضرورت تربیت جوارح، عقل و نفس، گفت: انسان و جامعه پایبند به احکام اسلامی عزتمند می شود.

- ، آیت الله رضا رمضانی شامگاه امروز چهارشنبه در مراسم شب شهادت امام رضا (ع) با اشاره به اینکه از جمله عواملی که مسلمانان باید به آن دقت داشته باشند، مکارم اخلاقی است، افزود: وجود اخلاق در جامعه اسلامی ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه همه انبیا برای تربیت انسان ها مبعوث شدند و برای اینکه انسان به مقام بندگی برسد باید دنبال معرفت و عبادت برود، افزود: عبادت، معرفت و آزمایش ها برای رسیدن و نزدیکی انسان به خداوند است.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به ارتباط میان اخلاق، احکام و عقاید، گفت: هر چه باورهای انسان عمیق تر باشد می تواند در رفتار انسان اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه ما باید به لحاظ رفتاری مثل اسلام باشیم، تصریح کرد: انسان و جامعه پایبند به احکام اسلامی، عزت پیدا می کند.

آیت الله رمضانی با تأکید بر ضرورت تربیت جوارح، عقل و نفس خود، اظهار کرد: مقامات با تلاش به دست می آید و انسان باید خود را برای آن چیزی که برای آن منفعت دارد، خرج کند.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم گوشمان برای غیبت و تهمت خرج شود، تأکید کرد: چشم و زبان نباید رها باشد زیرا بسیاری از گناهان از زبان سر می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسان و جامعه پایبند به احکام اسلامی عزتمند می شود

انسان و جامعه پایبند به احکام اسلامی عزتمند می شود