مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 17:002021-10-06سياسي

تشکیل 2 کارگروه ساماندهی دستفروشان و حمایت از کارگران در شورای رشت


در جلسه شورای اسلامی شهر رشت با پیشنهاد رییس شورای شهر رشت، تشکیل دو کارگروه ساماندهی دستفروشان و حمایت از کارگران تحت نظارت کمیسیون خدمات شهری و کمیسیون عمران شورای رشت مطرح و در دستور کار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در نهمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با آرزوی قبولی عزاداری های مردم رشت در ماه های محرم و صفر بالاخص ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام و حضرت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) اظهار کرد: امیدواریم در تمامی امور زندگی با الگوپذیری از ائمه معصوم (ع) در مسیر حق و راستی گام برداریم.

  محمد حسین واثق کارگرنیا به پیش رو بودن هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: حضور سبزپوشان نیروی انتظامی تضمین کننده امنیت و آرامش خاطر شهروندان است.

  سرعت بخشیدن به هرس و رفع خطر از درختان پوسیده در رشت وی با ابراز تاسف از سقوط درخت بر روی خودروی یکی از شهروندان افزود: متاسفانه در هفته گذشته از خبر سقوط درخت بر روی یک خودرو که منجر به مصدومیت یکی از شهروندان شد مطلع شدیم و پیش از این در این باره تذکرات لازم را داده بودیم و انتظار داریم با سرعت بخشیدن به هرس و رفع خطر از درختان پوسیده و کهنسال از بروز هر گونه مشکل برای شهروندان جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 2 کارگروه ساماندهی دستفروشان و حمایت از کارگران در شورای رشت

تشکیل 2 کارگروه ساماندهی دستفروشان و حمایت از کارگران در شورای رشت