مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-06سياسي

نماینده عالی قوه قضاییه در یزد: تغییرات مدیریتی باید به نفع مردم ملموس باشد


نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد گفت: استفاده از نیروهای انقلابی و دغدغه مند نسبت به نظام و انقلاب همراه با اهتمام به اصل شایسته سالاری و غلبه نگاه فراجناحی ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری صبح امروز در جریان دیدار اعضای شورای قضایی استان یزد با استاندار جدید دارالعباده، اظهار کرد: حل مشکل مردم و گره گشایی از آحاد جامعه، محور مشترک تعامل، هماهنگی و هم افزایی در بین مدیران استان بوده و این روحیه باید حفظ شود.

وی با بیان این که روحیه همدلی در استان یزد موج می زند، افزود: دستگاه قضایی استان همواره به دنبال تعامل در راستای گره گشایی از کار مردم و خدمت به خلق بوده است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد فصل مشترک دستگاه قضا و دولت را تجربه انجام کار و ارتباط با آیت الله رییسی دانست و گفت: کار در دستگاه قضا با حضور آیت الله رییسی در مسیر تحقق گام دوم انقلاب و اجرای سند تحول آغاز گردید و با حضور ریاست جدید قوه قضاییه نیز اجرای سند تحول با چاشنی تعالی با قدرت و دقت در حال پیگیری و انجام است.

دهشیری از آمادگی دستگاه قضا برای تشکیل کارگروه مشترک برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم خبر داد و تصریح کرد: تغییرات مدیریتی در استان باید به نفع مردم ملموس باشد و این آمادگی وجود دارد تا کارگروهی با حضور نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده عالی قوه قضاییه در یزد: تغییرات مدیریتی باید به نفع مردم ملموس باشد

نماینده عالی قوه قضاییه در یزد: تغییرات مدیریتی باید به نفع مردم ملموس باشد