مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 15:052021-10-03سياسي

هدایتخواه: برنامه های رییس جمهور با مدیران کنونی کهگیلویه و بویراحمد محقق نمی شود


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت برای اجرایی شدن مصوبات سفر رییس جمهور و برای خدمت در دولت مردمی نیاز به تغییر مدیران کنونی در استان است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج ستار هدایت خواه در نشست اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با سید علی احمدزاده استاندار جدید و نخستین استاندار دولت سیزدهم با تبریک انتصاب وی به عنوان مسئول ارشد و اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از طرف خود و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آرزوی توفیق شما و کامیابی برای خدمت در همه عرصه ها و خدمت رسانی به مردم را دارم.

وی گفت: خوشبختانه این انتصاب مقارن با حضور و سفر استانی رییس جمهور محترم به کهگیلویه و بویراحمد شد که برای پیشبرد برنامه های عمرانی در استان از سوی رییس جمهور و هیئت دولت برای کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شد که همین امر تیم جدید مدیریتی استان و استاندار را دلگرم تر برای خدمت به مردم خواهد کرد.

وی بیان کرد: دولت مصوبات بسیار خوبی داشت که نیاز به پیگیری جدی مدیران دارد و ما نیز به نوبه خود در کربلای برای توفیق دولت انقلابی آیت الله رییسی دعا کردیم.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان در خصوص نیاز به تغییر مدیران یادآور شد: مدیرانی که فعلاً هستند تقریباً آدم های اهل این ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایتخواه: برنامه های رییس جمهور با مدیران کنونی کهگیلویه و بویراحمد محقق نمی شود

هدایتخواه: برنامه های رییس جمهور با مدیران کنونی کهگیلویه و بویراحمد محقق نمی شود