مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-03سياسي

سامانه سیار رفع آلودگی های پرتوی و شیمیایی رونمایی شد


سامانه سیار رفع آلودگی های پرتوی و شیمیایی با حضور جانشین رییس ستادکل نیروهای مسلح، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور و جمعی از مسئولان این سازمان رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیش از ظهر امروز جلسه شورای معاونین سازمان پدافند غیرعامل کشور با حضور جانشین رییس ستادکل نیروهای مسلح برگزار شد.

در این جلسه ابتدا سردار غلامرضا جلالی ضمن تبیین ماموریت ها و ساختار پدافند غیرعامل به ویژه در بخش کشوری، به بیش از یک هزار و صد برنامه این سازمان در سال جاری در راستای ارتقای تاب آوری و آمادگی کشور و مصون سازی زیرساخت ها در برابر طیف تهدیدات به ویژه تهدیدات CBRNE پرداخت.

امیر نصیرزاده: پدافند غیرعامل یک سازمان دانش بنیاد است امیر عزیز نصیرزاده جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این نشست، ضمن تقدیر از عملکرد سازمان پدافند غیرعامل کشور این سازمان را یک نهاد علمی و دانش بنیان تبیین کرد و گفت: شاید در گذشته پدافند غیرعامل به مواردی مانند استتار و اختفا محدود می شود اما امروزه با توجه به گسترش سطح فناوری ها الزامات دفاع نوین همه بخش ها و ابعاد زندگی انسانی را در برگرفته است.

وی با اشاره به گستره فعالیت های سازمان پدافند غیرعامل به ویژه در بخش کشوری، تاکید کرد: موضوعات پدافند غیرعامل باید صورت عام در سطح جامعه تبیین شود و هفته ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه سیار رفع آلودگی های پرتوی و شیمیایی رونمایی شد

سامانه سیار رفع آلودگی های پرتوی و شیمیایی رونمایی شد