مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-03اقتصادي

سارقان دو میلیارد تومان از تجهیزات مخابرات البرز را به سرقت بردند


از ابتدای سال تا کنون بیش از دو میلیارد تومان صرف جایگزینی شبکه به واسطه سرقت تجهیزات مخابرات از جمله سیم شده است.

- ایسنا/البرز مدیرکل مخابرات منطقه البرز گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از دو میلیارد تومان صرف جایگزینی شبکه به واسطه سرقت تجهیزات مخابرات از جمله سیم شده است.

عبدالله بیان در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه سرقت کابل تلفن در برخی مناطق استان به ویژه محلات حاشیه ای به معضلی جدی تبدیل شده، اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون بیش از دو میلیارد تومان صرف جایگزینی شبکه به واسطه سرقت تجهیزات مخابرات از جمله سیم شده است.

وی ادامه داد: بدون شک اگر این سرقت ها اتفاق نیفتد، این اعتبارات برای توسعه شبکه و خدمات رسانی بهتر به مشترکین هزینه خواهد شد.

وی اضافه کرد: هرچند همکاران کابل های تلفن را در ارتفاع نصب می کنند ولی باز هم سارقان با استفاده از طناب سیم ها را پایین کشیده و کار خود را انجام می دهند.

بیان تاکید کرد: برای کاهش آمار سرقت تجهیزات مخابرات از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را گزارش دهند.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به وضعیت اینترنت در روستاهای البرز گفت: با توجه به اینکه خطوط اغلب روستاهای البرز فیبر نوری است، اینترنت ADSL در بیشتر روستاها مشکلی ندارد و ممکن است در برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان دو میلیارد تومان از تجهیزات مخابرات البرز را به سرقت بردند

سارقان دو میلیارد تومان از تجهیزات مخابرات البرز را به سرقت بردند