مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-02سياسي

گنجینه دفاع مقدس ناجی جهان بشریت است


گنجینه دفاع مقدس ناجی جهان بشریت است و اگر امروز مسلمانان در مناطق اسلامی و خصوصا در جبهه مقاومت نقش آفرینی می کنند الگوی حرکتی آنها مبتنی بر دفاع مقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی ظهر امروز در نشست با جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: رویکرد دستگاه قضایی در استان مرکزی مبتنی بر فرهنگ و روحیه دفاع مقدس است و با توجه به حاکم شدن روحیه جهادی و انقلابی در قوه قضاییه مسیر ما با مسیر رزمندگان جهاد و مقاومت یکی و آن هم خدمت به اصلی نظام اسلامی پرورش یافتگان دفاع مقدس هستند.

موسوی ادامه داد: گنجینه دفاع مقدس ناجی جهان بشریت است و اگر امروز مسلمانان در مناطق اسلامی و خصوصا در جبهه مقاومت نقش آفرینی می کنند الگوی حرکتی آنها مبتنی بر دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس بهترین دلسوزان نظام اسلامی هستند که با کوله باری از تجربیات ظرفیت های فراوانی برای حل مشکلات دارند و امروز راه اندازی تشکل ها با محوریت پیشکسوتان در راستای حل مشکلات در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، مدیریتی و رفع ناکارآمدی ها، تربیتی و آموزشی یک ضرورت است که باید در استان مرکزی محقق شود و فعال بودن این تشکل ها و کارگروه های تخصصی می تواند عقب ماندگی ها را برطرف سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنجینه دفاع مقدس ناجی جهان بشریت است

گنجینه دفاع مقدس ناجی جهان بشریت است