مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 11:202021-09-29سياسي

اجمالی/ در اوج تحریم ها در مقتدرترین شرایط هستیم


به برکت روحیه و فرهنگ دفاع مقدس امروز در اوج تحریم ها در مقتدرترین شرایط هستیم و اگر دیروز سیم خاردار به ما نمی دادند و در حوزه پزشکی در اوج وابستگی بودیم امروز به استقلال و خودکفایی کامل رسیده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار سید قاسم قریشی جانشین سازمان بهره ببریم.

وی با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس با مجاهدت ها و ازخودگذشتگی ها علاوه بر اینکه روحیه ازخودگذشتگی و ایثار را در جامعه زنده کردند موجب شدند فرهنگ های ارزشی برای نسل های آینده ماندگار بماند، تصریح کرد: لحظه لحظه دفاع مقدس حماسه های ماندگار خلق شده و بزرگترین گرداننده دفاع مقدس مردم بودند و حضرت امام(ره) با بسیج مردمی دفاع مقدس تماما مردمی را رقم زد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: نقش استان مرکزی در حماسه های دفاع مقدس بسیار چشمگیر و پررنگ است و رزمندگان استان در مقاطع مختلف جنگ تحمیلی خوش درخشیدند و در عرصه های گوناگون دفاع مقدس نقش آفرینی کردند و خوشبختانه کارنامه استان مرکزی در دفاع مقدس قابل قبول است چراکه در نقطه به نقطه جنگ تحمیلی شاهد دلاوری ها و مجاهدت های رزمندگان استان مرکزی هستیم.

قریشی ادامه داد: در بعد مهندسی جنگ استان مرکزی پیشتاز و حرف برای گفتن داشت و با اقدامات چشمگیری که انجام شد پیروزی های بزرگی در عملیلت ها رقم خورد و امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ در اوج تحریم ها در مقتدرترین شرایط هستیم

اجمالی/ در اوج تحریم ها در مقتدرترین شرایط هستیم