مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 05:452021-09-29پزشكي

بررسی اولویت های تزریق دُز سوم واکسن کرونا


رییس اداره بیماری های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت توضیخاتی درباره روند واکسیناسیون کرونا در کشور ارائه کرد و گفت: افرادی که دو دُز واکسن تزریق کردند با مراجعه به سامانه vcr.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر سید محسن زهرایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه تاکنون نزدیک به 52 میلیون دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است، گفت: از تعداد یاد شده قریب بیش از 36 میلیون نفر دوز اول واکسن و بیش از 15.

5 میلیون نفر هم دوز دوم را دریافت کردند و واکسیناسیون آنها کامل شده است و بر این اساس حدود 19 درصد جامعه کاملا با واکسن ایمن شدند و حدود 60 درصد از کل جمعیت هم حداقل یک نوبت واکسن دریافت کردند.

واکسیناسیون و حفاظت از کودکان علیه فلج اطفال و سرخک طی 30 سال گذشته وی افزود: برای اینکه در واکسیناسیون اهدافمان محقق شود باید مشارکت مردم را داشته باشیم.

ما در واکسیناسیون فلج اطفال و سرخک هم اگر مشارکت خانواده ها و جامعه را نداشتیم پوشش واکسیناسیون کامل نمی شد و نمی توانستیم جلوی ورود این ویروس ها به کشور را بگیریم و چیزی که بچه های ما را در 30 سال گذشته از فلج اطفال حفظ کرده است، پوشش کامل واکسیناسیون بوده است .

در مورد کووید19 هم مانند سایر بیماری های قابل پیشگیری با واکسن چنین چیزی صدق می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اولویت های تزریق دُز سوم واکسن کرونا

بررسی اولویت های تزریق دُز سوم واکسن کرونا