مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 18:302021-09-28بين الملل

نگرانی ها از ماندن نیروهای آمریکایی در قالب ائتلاف بین المللی در عراق


نگرانی هایی از سوء استفاده نیروهای آمریکایی از پرونده حضور ائتلاف بین المللی در عراق به عنوان چتری برای حضور خود به نوعی دیگر در عراق وجود دارد.

- نگرانی هایی از سوء استفاده نیروهای آمریکایی از پرونده حضور ائتلاف بین المللی در عراق به عنوان چتری برای حضور خود به نوعی دیگر در عراق وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، تاکید ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا درخصوص ساماندهی نقش خود در عراق و تغییر ماموریتش به مستشاری و خروج تدریجی تا پایان سال جاری، پرسش هایی را درباره آینده حضور نیروهای آمریکایی در عراق در سایه نگرانی ها از احتمال سوء استفاده آنها از ائتلاف بین المللی و ماندن نیروهای رزمی آنها در عراق در قالب ائتلاف بین المللی و تحت عناوین دیگر به وجود آورده است.

نیروهای آمریکایی حاضر در ائتلاف بین المللی در عراق بیش از 75 درصد کل عملیات رزمی و لجستیکی ائتلاف بین المللی را برعهده دارند.

پیش از این و در پایان هفته گذشته واین ماروتو ، سخنگوی ائتلاف بین المللی گفته بود: ائتلاف بین المللی به ساماندهی مجدد نقش خود در عراق می پردازد تا با پایان سال جاری ماموریتش به مستشاری تغییر کند.

وی تاکید کرده بود که ائتلاف بین المللی به همکاری امنیتی و شراکت با دولت عراق و اقلیم کردستان در جنگ علیه تروریسم پایبند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی ها از ماندن نیروهای آمریکایی در قالب ائتلاف بین المللی در عراق

نگرانی ها از ماندن نیروهای آمریکایی در قالب ائتلاف بین المللی در عراق