مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 13:052021-09-28بين الملل

اهداف اسراییل از عادی سازی روابط با عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جریان بیداری اسلامی که یک دهه قبل در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا به فروپاشی حاکمیت های دست نشانده غرب در این مناطق انجامید، - پیشروی های مقاومت در جولان، باب المندب، نوار غزه و کرانه باختری رژیم صهیونیستی را کنار مشکلات داخلی و بحران کرونا در تنگنا قرار داده است لذا آنها به دنبال آن هستند تا محور مقاومت و ایران را با پروژه عادی سازی در انزوا قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جریان بیداری اسلامی که یک دهه قبل در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا به فروپاشی حاکمیت های دست نشانده غرب در این مناطق انجامید، صهیونیست ها و ایالات متحده را به شدت نگران کرد.

آنها در این مسیر با بررسی اوضاع تلاش کردند برای خنثی کردن حرکت های مردمی دو هدف را برای حفظ خود در منطقه دنبال کنند.

در گام نخست ضمن تلاش برای کنترل جریان های مردمی سعی کردند تا با استمرار بی ثباتی در کشورهایی که در آنها انقلاب های مردمی رخ داده بود، به مرور افراد دست نشانده خود را روی کار آورند.

این تلاش غرب و ایالات متحده نتایج خود را در مصر با کودتای السیسی، هرج ومرج لیبی تا امروز، مانع تراشی برای دولت های تونس و تلاش برای روی کار آوردن لیبرال ها در این کشور خود را نشان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداف اسراییل از عادی سازی روابط با عراق

اهداف اسراییل از عادی سازی روابط با عراق