مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 11:102021-09-28اقتصادي

برخی شرکت های هواپیمایی بدون توجه به ظرفیت ها به زوار بلیت فروختند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبدالجلال ایری با اشاره به پیگیری های کمیسیون عمران در زمینه بازگشت زائران اربعین حسینی و تخلفات برخی ایرلاین ها گفت: - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس معطلی زوار اربعین در فرودگاه نجف و افزایش قیمت بلیت برخلاف نرخ مصوب را تخلف دانست و گفت: برخی شرکت های هواپیمایی بدون در نظر گرفتن ظرفیت ها و امکانات اقدام به فروش بلیت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، عبدالجلال ایری با اشاره به پیگیری های کمیسیون عمران در زمینه بازگشت زائران اربعین حسینی و تخلفات برخی ایرلاین ها گفت: رییس کمیسیون عمران اکنون در کربلا حضور دارد و این موضوع را از نزدیک پیگیری می کند.

ایرلاین هایی که بلیت رفت و برگشت تهران- نجف را به فروش رساندند اما نسبت به ارائه خدمات به موقع تعهدی ندارند، باید پاسخگو باشند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس افزود: پیش از ایام اربعین حسینی(ع) با ایرلاین ها درباره ارائه خدمات به موقع به زائران کربلا صحبت شده بود.

ولی برخی از ایرلاین ها با تاخیر 24 ساعته و حتی بیشتر در خطوط پروازی خود سبب سرگردانی زوار در بازگشت به ایران شدند.

وی ادامه داد: تراکم زائران کربلا برای بازگشت به ایران زیاد است اما برخی از ایرلاین ها بدون در نظر گرفتن ظرفیت ها، فقط اقدام به فروش بلیت کردند و تعهدی برای انجام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی شرکت های هواپیمایی بدون توجه به ظرفیت ها به زوار بلیت فروختند

برخی شرکت های هواپیمایی بدون توجه به ظرفیت ها به زوار بلیت فروختند