مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 09:452021-09-28سياسي

حضور زاکانی در صحن شورای شهر/مبنای کار شهردار تهران برای انتصاب مدیران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزرای دانشجو، علیرضا زاکانی در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اربعین گذشت و خاطرات خوبی چه برای کسانی که توفیق حضور در عراق داشتند و چه کسانی که از سایر راه های دیگر از این روز بهره مند شدند، - شهردار تهران با اشاره به اینکه انتصاب معاونان و مدیران شهرداری بر اساس شایستگی آن ها انجام می گیرد، گفت: با مدیران، کارمندان و خودمان تعارف نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزرای دانشجو، علیرضا زاکانی در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اربعین گذشت و خاطرات خوبی چه برای کسانی که توفیق حضور در عراق داشتند و چه کسانی که از سایر راه های دیگر از این روز بهره مند شدند، برجای گذاشت.

وی ضمن تشکر از معاونت شهرداری جهت انجام هماهنگی ها در مورد مراسم اربعین از جمله معاونت خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: بسیاری از مناطق به ویژه منطقه 20 نیز همکاری های خوبی جهت برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران داشتند.

شهردار تهران در ادامه با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: شهدا، رزمندگان میراث دفاع مقدس را بر جای گذاشتند و هفتم مهر هم روز آتش نشان است که من هر دو روز آتش نشان و هفته دفاع مقدس را به عزیزان تبریک می کویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور زاکانی در صحن شورای شهر/مبنای کار شهردار تهران برای انتصاب مدیران

حضور زاکانی در صحن شورای شهر/مبنای کار شهردار تهران برای انتصاب مدیران