مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 09:352021-09-28بين الملل

افراد واکسینه نشده در استرالیا ازفعالیت های اجتماعی محروم می شوند


نخست وزیر ایالت نیو سات ولز استرالیا اعلام کرد: ساکنانی که در برابر کووید 19 واکسینه نشده اند، از فعالیت های مختلف اجتماعی محروم می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از تودی آنلاین، گلادیس برجکیلیان، نخست وزیر ایالت نیو سات ولز استرالیا اعلام کرد: ساکنان شهر سیدنی که در برابر کووید 19 واکسینه نشده اند، حتی در صورت رهایی از قوانین قرنطینه در ماه دسامبر، از فعالیت های مختلف اجتماعی محروم می شوند.

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته برای خروج از قرنطینه در بزرگترین شهر استرالیا، افراد واکسینه نشده در حال حاضر با تأخیر آزادی هایی روبرو هستند که به تدریج بین 11 اکتبر تا 1 دسامبر به شهروندان واکسینه شده داده می شود.

براساس تصمیم گرفته شده، افرادی که از دریافت واکسن خودداری می کنند، به زودی از حضور آنها د فروشگاه ها، رستوران ها و اماکن تفریحی ممانعت به عمل می آید.

با افزایش موارد ابتلا به کرونا در استرالیا، این کشور قوانین قرنطینه را اجرا کرد و برای پیاده سازی کامل آن از نیروهای ارتش کمک گرفت.

استرالیا  همچنین تصمیم به آزمایش سامانه ای جدید گرفته تا با نظارت بر رعایت مقررات قرنطینه، اطمینان بیش تری در مورد عدم انتشار آلودگی به کرونا از سوی مسافران حاصل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد واکسینه نشده در استرالیا ازفعالیت های اجتماعی محروم می شوند

افراد واکسینه نشده در استرالیا ازفعالیت های اجتماعی محروم می شوند