مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 09:302021-09-28اجتماعي

پاییزی گرم در راه قم


کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه در استان قم شاهد پاییزی گرم تر از میانگین بلند مدت خواهیم بود، گفت: دمای هوا در مهر ماه تقریباً مانند میانگین بلند مدت است؛ - ایسنا/قم کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه در استان قم شاهد پاییزی گرم تر از میانگین بلند مدت خواهیم بود، گفت: دمای هوا در مهر ماه تقریباً مانند میانگین بلند مدت است؛ اما برای ماه آبان یک درجه سانتی گراد گرم تر و برای ماه‎های آذر و دی، دو درجه سانتی گراد گرم تر از میانگین بلند مدت پیش بینی می شود.

محمدجواد ترابی، کارشناس هواشناسی، در گفت وگو با ایسنا در رابطه با وضعیت جوی و بارشی فصل پاییز استان قم عنوان کرد: بارش های استان قم در مهرماه نرمال و مانند میانگین بلند مدت است.

وی ادامه داد: میزان بارش ها برای ماه آبان یک میلی متر کمتر از حد نرمال پیش بینی می شود؛ اما برای ماه های آذر و دی مانند میانگین بلند مدت خواهد بود.

کارشناس هواشناسی بابیان اینکه بارندگی های سال جاری نسبت به سال گذشته 53 درصد و نسبت به میانگین بلند مدت 25 درصد کاهش داشته است، اظهار کرد: امیدوار هستیم در فصل زمستان بارش های بهتری را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه در استان قم شاهد پاییزی گرم تر از میانگین بلند مدت خواهیم بود، بیان کرد: دمای هوا در مهر ماه تقریباً مانند میانگین بلند مدت است؛ اما برای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاییزی گرم در راه قم

پاییزی گرم در راه قم