مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 09:252021-09-28بين الملل

جاسوسی یک سیاستمدار و دیپلمات لبنانی برای سازمان اطلاعات سعودی


منابع لبنانی با افشای اسنادی خبر دادند که یک سیاستمدار و همچنین یکی از دیپلمات های این کشور درباره وضعیت لبنان و یمن برای عربستان سعودی گزارش های محرمانه ارسال می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه به دوستش ابو فاعور ارائه می داده تا او نیز به نوبه خود آن را به رییس سازمان اطلاعات عربستان سعودی تحویل دهد.

این روزنامه لبنانی متن کامل یکی از نامه های وائل فاعور به تاریخ 15/02/2017 برای خالد الحمیدان رییس سازمان اطلاعات عربستان سعودی را فاش کرد که در ادامه مهم ترین بخش های آن آورده می شود.

نامه نخست تحت عنوان راه حل سیاسی در حال فروپاشی و یک تنش  نظامی دیگر در راه به نقل از هادی جابر برای رییس سازمان اطلاعات عربستان سعودی ارسال شده است.

هادی جابر گزارش خود درباره آخرین تحولات یمن با عبارت عصر بخیر وائل ای دوست آغاز می کند و می نویسد: در سایه تحولات میدانی که اخیرا به وقوع پیوسته، سناریوی حل وفصل نظامی بیش از پیش به حقیقت نزدیک شده و همزمان با پیشروی بسزای نیروهای وابسته به دولت مشروع (دولت مستعفی یمن) و مورد حمایت ائتلاف عربی برای پس گرفتن نوار ساحل غربی از دستان گروه الحوثی -صالح که دارای اهمیت به شدت راهبردی است (از باب المندب در استان تعز واقع در جنوب غرب یمن تا میدی واقع در شمال غربی یمن در نزدیکی مرز با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاسوسی یک سیاستمدار و دیپلمات لبنانی برای سازمان اطلاعات سعودی

جاسوسی یک سیاستمدار و دیپلمات لبنانی برای سازمان اطلاعات سعودی