مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 08:552021-09-28سياسي

وزیر بهداشت: قرنطینه هوشمند جایگزین قرنطینه عادی می شود


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه مردم نیاز به زیارت، فعالیت اجتماعی و کسب و کار دارند، گفت: ضروری است قرنطینه هوشمند را جایگزین قرنظینه عادی کنیم و به زودی دستورالعمل اجرایی آن در ستاد ملی کرونا صادر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، دکتر بهرام عین اللهی امروز در آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در تالار شهید هاشمی نژاد بیمارستان امام رضا(ع) مشهد اظهار کرد: مسئله مهم در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بحث قرارگاه جهاد سلامت در بهداشت است و مهم ترین ماموریتی که برای این دانشگاه در نظر گرفتیم ساختن بیمارستان و ساختمان نیست بلکه نرم افزارهای سلامت است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: امروز کرونا نشان داد که هر چه در بهداشت سرمایه گذاری کنیم، این سرمایه گذاری اثربخشی بیشتری نسبت به درمان دارد بنابراین انتظار داریم حرکات جدی در این زمینه انجام شود.

وی با اشاره به محدودیت های کرونایی در کشور گفت: در چند هفته آینده تحولی در قرنطینه ایجاد خواهد شد و قرنطینه عادی به قرنطینه هوشمند تبدیل می شود.

عین اللهی تشریح کرد: در قرنطینه هوشمند افرادی که واکسینه می شوند می توانند از مزایای آن بهره مند شوند و لازم نیست بسیاری از ممنوعیت های فعلی را داشته باشیم، هر فردی که واکسن می زند می تواند با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: قرنطینه هوشمند جایگزین قرنطینه عادی می شود

وزیر بهداشت: قرنطینه هوشمند جایگزین قرنطینه عادی می شود