مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 08:102021-09-28اقتصادي

کیف هایی که امسال مدرسه نرفتند!


هرسال با نزدیک شدن به ماه مهر و آغازسال تحصیلی، تولیدکنندگان کیف و کفش به امید بازار مهرماه و بازگشایی مدارس، علیرغم اینکه وقت سر خاراندن هم نداشتند، - ایسنا/مرکزی هرسال با نزدیک شدن به ماه مهر و آغازسال تحصیلی، تولیدکنندگان کیف و کفش به امید بازار مهرماه و بازگشایی مدارس، علیرغم اینکه وقت سر خاراندن هم نداشتند، باز هم تولیدات خود را افزایش می دادند ولی با اینحال به قول خودشان نمی توانستند بخشی از سفارشات را قبول کنند و به همکاران دیگر ارجاع می دادند.

اما متأسفانه دو سال است که این بازار بدجور خراب شده و به بازار مهرماه امسال هم نتوانست چنگی به دل آنها بزند چراکه سال تحصیلی 1400 و سال قبل از آن با وجود کرونا مثل سال های قبل نبود و بویی از رونق در این بازار احساس نشد.

از طرفی در سال گذشته بسیاری از کالاهای سفارشی این واحدهای صنفی در انبارها دپو شده و به فروش نرفت و امسال هم فروشندگان در بلاتکلیفی بازگشایی حضوری مدارس معطل ماندند.

حمید یکی از تولید کنندگان و فروشندگان کیف و کفش در اراک است.

او به ایسنا می گوید: هرساله از ابتدای شهریور خرید کیف و کفش دانش آموزان آغاز می شد و بچه ها دست در دست والدین با ذوق و شوق برای خرید، مغازه ها را می گشتند و در ساعات بعدازظهر دیگر جا و راه در مغازه نبود و مجبور به افزایش تعداد فروشنده ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیف هایی که امسال مدرسه نرفتند!

کیف هایی که امسال مدرسه نرفتند!