مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:402021-09-28فرهنگي

علاقه مندم از کارگردان های مستعد با ایده های نو حمایت کنم


مهتاب کرامتی به عنوان تنها بازیگر و یکی از تهیه کنندگان فیلم کوتاه «ورای سکوت» علاقه مند است که در کنار کارگردان های مستعد با ایده های نو قرار بگیرد و از آن ها حمایت کند.

- به نقل از روابط عمومی موسسه هنر و تجربه ، فیلم کوتاه ورای سکوت ساخته آذر تجلی و تهیه کنندگی مهتاب کرامتی و فاطمه ابوالقاسمی عنوان یکی از 6 فیلم کوتاه بسته شکست زمان است که این روزها در سینماهای هنر و تجربه روی پرده است.

مهتاب کرامتی به عنوان تنها بازیگر این فیلم کوتاه و یکی از تهیه کنندگان آن درباره دلیل اصلی همکاری خود با آذر تجلی به عنوان کارگردان در ورای سکوت گفت: فارغ از رفاقت قدیمی، همانطور که قبل تر در جلسه نقد و بررسی فیلم ورای سکوت که در باشگاه گلستان برگزار شده بود، گفته بودم فیلم کوتاه و بلند برای من تفاوتی ندارد بلکه باعث خوشحالی من است که در کنار کارگردان های مستعد با ایده های نو قرار بگیرم و از آن ها حمایت کنم.

وی ادامه داد: به همین علت پس از آنکه در جریان روایت فیلم کوتاه ورای سکوت قرار گرفتم، که بدون دیالوگ و متکی به بازیگری است، به نظرم جذاب آمد در نتیجه علاوه بر پذیرفتن نقش در این فیلم کوتاه، برای حمایت بیشتر از آذر تجلی، تهیه کنندگی این کار را در کنار فاطمه ابوالقاسمی برعهده گرفتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاقه مندم از کارگردان های مستعد با ایده های نو حمایت کنم

علاقه مندم از کارگردان های مستعد با ایده های نو حمایت کنم