مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 07:202021-09-28سياسي

قاضی زاده هاشمی: دولت اختیارات منطقه آزاد اروند را به بنیاد شهید بسپارد


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با انتقاد از دوگانگی حاکمیتی در منطقه آزاد اروند گفت: این منطقه باید به مدیریت یک پارچه برسد تا از بحران کنونی خارج شود.

- رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با انتقاد از دوگانگی حاکمیتی در منطقه آزاد اروند گفت: این منطقه باید به مدیریت یک پارچه برسد تا از بحران کنونی خارج شود.

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: این بنیاد آمادگی کامل برای مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی دوشنبه شب در آیین انعقاد قرارداد تفاهم نامه بین بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و مناطق آزاد کشور که در منطقه آزاد اروند برگزار شد، افزود: از دولت می خواهیم اختیارات منطقه آزاد را به بنیاد شهید بسپارد تا را در این منطقه مستقر شویم و به اقتصاد و اشتغال آن رونق دهیم.

وی ادامه داد: غیرت مردم این منطقه مربوط به تمام تاریخ است زیرا مردم آن در تمامی زمینه ها مجاهدت های زیادی داشته اند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: عمده رزمندگان کشور در جبهه های جنوب مقابل دشمن قرار گرفتند و جان خود را فدای وطن کردند.

وی با بیان اینکه مردم این منطقه در ایثار و شهادت ریشه دارند، افزود: مردم این منطقه دین زیادی به گردن کشور دارند و شرایط فعلی آباد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: دولت اختیارات منطقه آزاد اروند را به بنیاد شهید بسپارد

قاضی زاده هاشمی: دولت اختیارات منطقه آزاد اروند را به بنیاد شهید بسپارد