مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 06:352021-09-28اقتصادي

موحد: طرح فاضلاب مهریز بعد از هشت سال هنوز بلاتکلیف ناقص است


شکستگی خط لوله های آب در این شهرستان به علت فرسودگی بوده و باعث هدر رفت آب در این باغشهر تاریخی مهریز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در مهریز، این شهرستان با بیش از 55 هزار نفر از دو منطقه خشک و نیمه خشک تشکیل شده و در گستره آن هرچه از شمال به جنوب و از غرب به شرق پیش برویم از میزان بارندگی کاسته شده و بر خشکی محیط افزوده می گردد، به استثناء قسمت بسیار محدودی از مناطق کوهستانی، بقیه در حیطه قلمرو مناطق خشک قرار دارد.

با وجود خشکسالی های چندین ساله که دامن گیر همه نقاط کشور شده است باغشهر تاریخی مهریز نیز از این معزل در امان نبوده و باعث خشک شدن درختان چندین ساله و در میدان های این باغشهر به جای درخت در سنگ می روید.

با وجود کمبود آب و خشکسالی های پی در پی  و همچنین قطعی آب در طول شبانه روز، شبکه های انتقال آب این شهرستان نیز دچار فرسودگی شده و موجب به هدر رفتن مقدار زیادی آب می شود.

محمدرضا موحد در این خصوص به خبرنگار فارس اظهار کرد: در حال حاضر 30 در صد از انشعابات شهری مهریز فرسوده و نیازمندان بهسازی و نوسازی است.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که در باغشهر تاریخی مهریز وجود دارد و موجب گلایه مندی شهروندان شده شکستگی لوله های آب است که بازسازی و ساماندهی آن نیاز به بیش از 12 میلیارد تومان هزینه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موحد: طرح فاضلاب مهریز بعد از هشت سال هنوز بلاتکلیف ناقص است

موحد: طرح فاضلاب مهریز بعد از هشت سال هنوز بلاتکلیف ناقص است