مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 06:052021-09-28اقتصادي

طرح «پایانه صادراتی محصولات کشاورزی» در کردستان اجرا می شود


مدیر تعاون روستایی استان کردستان گفت: طرح «پایانه صادراتی محصولات کشاورزی» در اتحادیه تعاون روستایی مریوان و با هدف توسعه صادرات محصولات کشاورزی استان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، تعاونی روستایی به تجمع مردم و اهالی یک روستا در قالب شرکت تعاونی گفته می شود که موضوع فعالیت آن ها کشاورزی و فعالیت های جانبی آن است.

از جمله اهداف تشکیل تعاونی های روستایی تجمیع سرمایه ها، تأمین نهاده های مشترک کشاورزی به صورت عمده و استفاده از تخفیف در خرید آن و هماهنگی و هم افزایی در بازاریابی و فروش محصولات کشاورزی است به طوری که بیشترین سود به کشاورزان که زحمت اصلی تولید محصول را بر عهده دارند، برسد.

متولی دولتی تعاونی روستایی در ایران سازمان تعاون روستایی است که رییس آن معاون وزیر جهاد کشاورزی است.

سازمان تعاون روستایی متولی بخش خصوصی تعاونی ها روستایی که رسالت اصلی تعامل تعاونی های کشاورزی و طبقه کشاورزان را با مسئولین دولتی باید بر عهده داشته باشد اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران است.

سازمان مرکزی تعاون روستایی وزارت جهاد کشاورزی باهدف ایجاد، سازمان دهی، ساماندهی، کارآمد سازی و توسعه کمی و کیفی تعاونی ها و تشکل های روستایی و کشاورزی و سایر تشکل های مربوطه به بخش کشاورزی و منابع طبیعی کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «پایانه صادراتی محصولات کشاورزی» در کردستان اجرا می شود

طرح «پایانه صادراتی محصولات کشاورزی» در کردستان اجرا می شود