مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 05:352021-09-28اجتماعي

بازگشت باران به گیلان/ دما تا 7 درجه کاهش می یابد


مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به نفوذ جریانات خنک و شمالی به این استان، گفت: بارش باران، کاهش محسوس 7 درجه ای دمای هوا و آبگرفتگی معابر پیش بینی شده است.

- با اشاره به اینکه بررسی نقشه های هواشناسی نفوذ جریانات خنک و شمالی از امروز (سه شنبه) در منطقه است، اظهار کرد: بر همین اساس شرایط برای افزایش ابر، به تناوب بارندگی و وزش باد، احتمال رعد و برق و روند کاهش دما تا اوایل هفته آینده فراهم می شود.

وی با بیان اینکه در این مدت دمای هوای استان نیز بین 4 تا 7 درجه کاهش می یابد، گفت: طی روزهای پنجشنبه و جمعه با توجه به تقویت ناپایداری ها، علاوه بر کاهش محسوس دما، بارندگی و وزش باد در برخی مناطق از شدت بیشتری برخوردار است.

دادرس با اشاره به صدور هشدار سطح زرد در استان گیلان، اضافه کرد: شهروندان از استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها با توجه به شدت بارش ها در برخی از ساعات جدا خودداری کنند.

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در استان گیلان فعال است، گفت: طی این مدت برای دامنه های جنوبی، آسمانی نیمه ابری، همراه با وزش باد شدید و احتمال بارش پراکنده مورد انتظار است.

مدیر کل هواشناسی استان گیلان ادامه داد: با توجه به پیش بینی ها انجام شده آبگرفتگی معابر، آسیب به سازه های سست، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها، احتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت باران به گیلان/ دما تا 7 درجه کاهش می یابد

بازگشت باران به گیلان/ دما تا 7 درجه کاهش می یابد