مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 22:102021-09-27بين الملل

سازش غول های رسانه ای با غول های افراط گرایی!/تامین بودجه نئونازی ها از فیسبوک


نئونازیهای افراطی که قرار بود از فیسبوک منع شوند همچنان در این شبکه اجتماعی حضور دارند و به درآمدزایی برای تداوم فعالیت هایشان ادامه می دهند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه رسانه ـ علیرضا سپهوند: نئونازیهای افراطی که قرار بود از فیسبوک منع شوند همچنان در این شبکه اجتماعی و دیگر رسانه های اجتماعی همچون توییتر، یوتیوب و اینستاگرام حضور دارند و به درآمدزایی برای تداوم فعالیت هایشان ادامه می دهند.

گروهی موسوم به گروه برتر هنرهای رزمی در اروپا برای افراط گرایان راست است.

مقامات آلمانی دو بار مسابقات آنها را ممنوع کرده اند.

اما Kampf der Nibelungen یا نبرد نیبلانگها هنوز در فیسبوک در حال رشد است، جایی که سازمان دهندگان آن، چندین صفحه را می گردانند، همچنین در اینستاگرام و یوتیوب فعال هستند و از آنها برای گسترش ایدئولوژی خود، جذب نیروها و کسب درآمد از طریق فروش بلیط و کالاهای مارکدار استفاده می کنند که هدف غایی آنها افراط گرایی شدید نژادی و اعمال خشونت و جنایت علیه نژادهای دیگر خصوصا مهاجرین در اروپا است.

نبرد نیبلونگها که بر یک حماسه قهرمانی کلاسیک که بسیار مورد علاقه نازی ها بود اشاره دارد، یکی از ده ها گروه راست افراطی است که علیرغم وعده های مکرر فیسبوک و سایر پلتفرم ها برای پاکسازی این گروههای افراطی، همچنان از سود رسانه های اصلی استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازش غول های رسانه ای با غول های افراط گرایی!/تامین بودجه نئونازی ها از فیسبوک

سازش غول های رسانه ای با غول های افراط گرایی!/تامین بودجه نئونازی ها از فیسبوک