مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 18:152021-09-27اقتصادي

کشف و توقیف بیش از 10,000 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در مغولستان داخلی چین


کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین اعلام کرد که نظارت بر سطح مصرف انرژی را برای کمک به شناسایی مزارع استخراج غیرقانونی در این کشور آغاز می کند.

- کشف و توقیف بیش از 10,000 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در مغولستان داخلی چین کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین اعلام کرد که نظارت بر سطح مصرف انرژی را برای کمک به شناسایی مزارع استخراج غیرقانونی در این کشور آغاز می کند.

مقامات دولتی کشور چین، بیش از 10,000 دستگاه استخراج ارزهای دیجیتال را از یک پارک خرده فروشی در منطقه خودمختار مغولستان داخلی، توقیف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآسان بیت کوین و به نقل از cryptoiefing ، تنها سه روز پس از آنکه مقامات چینی متعهد شدند که استخراج ارزهای دیجیتال در این کشور را متوقف کنند، کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی اولین رکود خود را انجام داد.

روز دوشنبه، اخبار دولتی چین گزارش داد که مقامات در مورد عملیات احتمالی استخراج ارزهای دیجیتال در انبار پارک خرده فروشی در مغولستان داخلی مطلع شده اند.

پس از بررسی سایت، مقامات 10,100 دستگاه استخراج ارزهای دیجیتال پیدا کردند که کمیسیون آن ها را توقیف کرد.

جمعه گذشته، مقامات چینی محدودیت های قبلی را در زمینه فعالیت های مرتبط با ارز دیجیتال مجدداً تکرار کردند و در عین حال، نظارت بیشتری را برای گرفتن عملیات استخراج ارزهای دیجیتال بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و توقیف بیش از 10,000 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در مغولستان داخلی چین

کشف و توقیف بیش از 10,000 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در مغولستان داخلی چین