مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 16:552021-09-27سياسي

دیپلمات روس: منع دسترسی به کرج نقض توافقات پادمانی نیست


نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین اتریش در پیامی توییتری نوشت که منع دسترسی بازرسان آژانس به کرج نقض توافقات پادمانی به شمار نمی آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی  در پیامی توییتری به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز گذشته مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره منع دسترسی به سایت کرج اشاره کرد.

وی در این پیام توییتری نوشت: در نشست امروز شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی من تاکید کردم که منع دسترسی به تاسیسات کرج نقض توافقات پادمانی به شمار نمی آید بلکه اجرای بخشی از اقدامات بسیار مهم است .

روز گذشته رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارشی اعلام کرد که بازرسان آژانس در واپسین روزهای شهریور، تجهیزات نظارتی آژانس در ایران را سرویس کردند.

در این بیانیه آمده است که ایران به آژانس دسترسی به سایت کرج را برای نصب دوربین های نظارتی جدید یا اطمینان حاصل کردن از اینکه تولید قطعات سانتریفیوژ در این کارگاه از سر گرفته شده، نداده است.

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ادعا کرده که تصمیم ایران در اجازه ندادن به آژانس برای دسترسی به کارگاه ساخت قطعات سانتریفیوژ تسای کرج بر خلاف شرایط توافق شده در بیانیه مشترکی است که روز 12 سپتامبر (21 شهریور) با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات روس: منع دسترسی به کرج نقض توافقات پادمانی نیست

دیپلمات روس: منع دسترسی به کرج نقض توافقات پادمانی نیست