مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 14:102021-09-27بين الملل

اسراییل، پیمان ابراهیم و آتشِ پنهان


این یادداشت درباره کنفرانس «صلح و استرداد» است که جمعه گذشته با حضور برخی شخصیت های عشایری از استان های مختلف عراق با دستور کار دعوت به عادی سازی علنی مناسبات عراق با اسراییل به همت یک موسسه آمریکایی به نام مرکز ارتباطات صلح در شهر اربیل برگزار شد.

- این یادداشت درباره کنفرانس صلح و استرداد است که جمعه گذشته با حضور برخی شخصیت های عشایری از استان های مختلف عراق با دستور کار دعوت به عادی سازی علنی مناسبات عراق با اسراییل به همت یک موسسه آمریکایی به نام مرکز ارتباطات صلح در شهر اربیل برگزار شد.

عصر ایران؛ محمد باقر محسنی- در جهان مدرن که مفاهیم بسیاری، تغییرات بنیادین داشتند و هماهنگ با اقتضائات دنیای جدید، بازتعریف شدند، قدرت نیز تعریفی جدید برای خود گرفت و استراتژیست های سیاسی و نظامی امروزه از قدرت هوشمند smart power سخن می گویند که بیشتر ناظر بر وجوه و جنبه های نرم و روزآمد و متکی بر دوعنصر مهم رفاه اجتماعی و تبلیغات -توأمان- است تا بمب، موشک و سپر دفاعی.

از این منظر، امنیت ملی هم بیشتر وابسته به اموری ذاتاً غیرامنیتی در نظر گرفته می شود ازجمله اقتصاد و رسانه و با این نگرش، دولت ها برای توسعه و تقویت امنیت ملی و پُر کردن شکاف های مختلف قومی، نژادی و فرهنگی باید نگاه به درون داشته باشند و خودنظارتیِ مستمر selfmonitoring را اعمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل، پیمان ابراهیم و آتشِ پنهان

اسراییل، پیمان ابراهیم و آتشِ پنهان