مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 12:302021-09-27بين الملل

دیدار فؤاد حسین با عضو شورای امنیت ملی امریکا و معاون وزیر خارجه این کشور


منابع خبری از گفت وگوی وزیر خارجه عراق با هماهنگ کننده کاخ سفید در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا درباره خروج نظامیان واشنگتن از عراق خبر دادند.

- منابع خبری از گفت وگوی وزیر خارجه عراق با هماهنگ کننده کاخ سفید در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا درباره خروج نظامیان واشنگتن از عراق خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، فؤاد حسین، وزیر امور خارجه عراق با برت مک گورک، عضو شورای امنیت ملی آمریکا و هماهنگ کننده کاخ سفید در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا درباره گام های اجرای خروج واشنگتن از عراق گفت وگو کرد.

وزیر امور خارجه عراق در محل اقامت خود در نیویورک و در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل با یایل لمبرت، معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک نیز دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار به بررسی روابط دوجانبه میان عراق و آمریکا به ویژه روابط نظامی و امنیتی و سازوکار اجرای گام ایی که در گفت وگوی راهبردی توافق شده، پرداختند.

اوضاع منطقه ای و تحولات کنونی در آن و روابط عراق با کشورهای منطقه از دیگر محورهای گفت وگوی وزیر امور خارجه عراق و عضو شورای امنیت ملی آمریکا بود.

رییس دستگاه دیپلماسی عراق تاکید کرد کشورش به دنبال این است که از طریق نقش محوری خود، عامل و منبع ثبات و آرامش و میانجیگری برای حل اختلافات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار فؤاد حسین با عضو شورای امنیت ملی امریکا و معاون وزیر خارجه این کشور

دیدار فؤاد حسین با عضو شورای امنیت ملی امریکا و معاون وزیر خارجه این کشور